معرفی 30 دوره خارق العاده اموزش مارکتینگ , بازاریابی , فروش مدرن و مدیریت

معرفی 30 دوره خارق العاده اموزش مارکتینک , بازاریابی , فروش مدرن و مدیریت

در این پست قصد داریم تا به معرفی برترین دوره های اموزش مارکتینک و فروش همچنین بازاریابی اینترنتی نوین و مباحث مدیریتی بپردازیم . کلیه اموزشهایی که در این مجموعه معرفی میشوند توسط اساتید برتر و فوق دکترای رشته مدیریت و بازاریابی تدریس میشوند که از ازن حیث میتوان گفت یک گنجینه فوق العاده با ارزش از اموزشهای مارکتینگ , بازاریابی , فروش مدرن و مدیریت میباشد .

تمامی اموزش هایی که در این دوره معرفی میشوند کاملا با زبان فارسی بود و سعی شده در هد کدام از اموزش ها به جوری تدریس شود و مباحث بیان شود تا همه افراد بتوانند از ان بهترین بهره را ببرند و با هر سطح علمی افراد قادر به درک مباحث موجود در دوره ها خواهند شد .

ترتیب قرار گیری این اموزش ها ملاکی بر رتبه بندی انها نیست پس توجه کنید که همه اموزش ها فوق العاده غنی و با ارزش هستند و توصیه میشه تیتر و خلاصه همه اموزش ها را مطالعه کنید .

برای مشاهده جزئیات کامل هر دوره و خرید به لینک هر دوره وارد شوید

در ضمن تمامی گفتگو ها و نظرات کاربران را در لینک هر دوره میتوانید مشاهده کنید

 

معرفی 30 دوره خارق العاده اموزش مارکتینگ , بازاریابی , فروش مدرن و مدیریت

آچار فرانسه بازاریابی اینترنتی

در این دوره، شما یک ترکیب بی نظیر از مباحث مرتبط با بازاریابی اینترنتی را در اختیار خواهید داشت.

آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ یک دوره جامع است که تمام مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی را بصورت یکجا و کاملاً عملیاتی، آموزش می دهد.

اگر به شکل جدی همراه برنامه آموزشی شوید، از همان هفته اول، از مهارت های با ارزشی که پیدا می کنید، شگفت زده می شوید .
ترکیبی شگفت انگیز و جذاب از مباحث کسب و کار و پتانسیل های دنیای اینترنت برای ایجاد یا توسعه کسب و کار …

محتوا دوره آچار فرانسه بازاریابی اینترنتی

  • اصل و مفهوم بازاریابی اینترنتی، که معمولاً گفته نمی شود.
  • راه اندازی و طراحی سایت، بدون کدنویسی و قابل استفاده برای همه
  • راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای
  • راهکارهای عملی افزایش بازدید سایت – افزایش فروش
  • تولید محتوا برای سایت و رسانه های اجتماعی
  • راهکارهای بروز رسانی سایت و رسانه های اجتماعی
  • روشهای فعالیت حرفه ای در شبکه های اجتماعی
  • راه های جذب فالوئر
  • افزایش در امد و فروش
  • ایمیل مارکتینگ
  • روشهای بهبود سئو
  • بازاریابی اینترنتی
  • ابزارهای مختلف رصد بازار و مشتریان
  • اینستاگرام مارکتینگ ( بازاریابی اینستاگرام ) / تلگرام مارکتینگ
  • معرفی ابزارهایی که سرعت و نتیجه کار شما را چند برابر می کنند
  • و … صدها مطلب کاربردی برای توسعه کسب و کار شما در دنیای بزرگ اینترنت

پکیج جامع آموزش بازاریابی اینترنتی اینترنت مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی و مهارتهای کسب در آمد از طریق اینترنت، یک مهارت حیاتی در عصر ماست.
چه برای شرکت ها چه برای افراد، دوره جدید آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ، با رویکردی کاملا متناسب با شرایط روز ایران، می تواند آینده ی کسب و کار شما را متحول کند.

در این پکیج آموزشی شما با یک مجموعه بی نظیر ، به روز و کامل در مورد اینترنت مارکتینگ برای حضور قوی در فضای کسب وکار اینترنتی تجهیز می شوید.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

محتوا دوره بازاریابی اینترنتی اینترنت مارکتینگ

  1. چطور سایت را راه اندازی و نصب کنم ؟ ( مراحل کامل و قدم به قدم )
  2. چطور یک هاست خوب انتخاب کنم؟
  3. چه ظاهر و قالبی، برای سایت مجموعه ما مناسب است ؟
  4. چطور ظاهر مناسب سایت را ایجاد کنم و تغییرش دهم ؟
  5. چه بخش هایی باید در صفحه اول سایت باشد ؟
  6. صفحه درباره ما را چطور بنویسم که قابل اعتماد تر باشد ؟
  7. چطور بخش تماس با ما را در سایت ایجاد کنم ؟
  8. چطور نظر مشتریان را برای درج در سایت جمع آوری کنم ؟
  9. چه عناوینی باید در بخش منو های سایت قرار بگیرند ؟
  10. چطور برای سایت اسلایدر ( تصویر متحرک ) قرار دهم ؟
  11. فونت های سایت را چطور زیباتر کنم ؟
  12. چطور سایت را در سایت ساماندهی ( مربوط به فیلترینگ ) ثبت کنم ؟
  13. چطور سایت را برای نمایش در موبایل و تبلت بهینه کنم ؟
  14. چطور برای مطالب سایت، طبقه بندی مناسبی ایجاد کنم ؟
  15. تگ کردن یعنی چه و چطور در سایت از آن استفاده کنم ؟
  16. چطور بخش دانلود ها را به سایت اضافه کنم ؟
  17. چطور اطلاعات بازدید کنندگان سایت را جمع آوری کنم ؟ ( لیست ایمیل )
  18. چطور به مخاطبان، بروز رسانی سایت را اطلاع رسانی کنم ؟
  19. چطور کاربرویژه در سایت داشته باشم؟
  20. چطور در سایت فرم دلخواه درست کنم ؟
  21. چطور سایت را به درگاه اینترنتی پرداخت آنلاین متصل کنم؟
  22. اگر سایت خراب شد، چه کار کنم ؟
  23. با صفحه سفید (صفحه مرگ) چه کنم ؟
  24. برای بالابردن سرعت سایت چه کار کنم ؟
  25. چطور یک سایت چند زبانه داشته باشم؟
  26. چطور سایتم را به هاست دیگری ببرم؟
  27. چطور ایمیل سازمانی داشته باشم؟

پکیج اموزش رهبری مدرن برای مدیران

تاحالا به این موضوعات فکر کرده اید که:

چرا بعضی از افراد می توانند به راحتی در دیگران نفوذ کنند؟

چرا هر مدیری، دوست داشتنی و مورد قبول کارمندانش نیست؟

چطور می توان دیگران را تغییر داد؟

چطور می توان دیگران را با خودمان همراه کرد؟

افراد موفق دنیا، چطور فکر می کنند؟

پاسخ همه اینها در مهارت های رهبری نهفته است.

یک رهبر موفق می تواند کارهایی بکند که دیگران نمی توانند.

پکیج آموزشی رهبری ،با کمترین هزینه و در هر زمانی که مایلید برای پرورش مهارتهای رهبری تان سرمایه گذاری کنید.

 

دوره 0 تا 100 اموزش ایمیل مارکتینگ تصویری + تکنیک ها و استراتیژی ها
بیشتر بخوانید

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

محتوا دوره رهبری مدرن برای مدیران

  • هفت ابزاری که هر رهبری باید داشته باشد:
  • اصول رهبری
  • رهبری و کار در تیم ها
  • چطور مثل رهبران فکر کنیم؟
  • زبان بدن برای رهبران
  • کوچینگ چیست و چه ربطی به رهبری دارد؟
  • تفکر سیستمی چیست؟
  • و ….

دوره اموزش کاربردی هوش هیجانی

دوره کاربردی هوش هیجانی ویژه کسانی است که علاقمند هستند یک مهارت پایه از ده مهارت برتر را در خودشان و مجموعه تحت مدیریت شان تقویت کنند .

در این دوره آموزشی در مورد هوش هیجانی به زبان ساده و کاملا کاربردی صحبت خواهیم کرد .آنچه در این دوره آموزشی خواهیم دید پاسخ به سوالهای زیر است :

هوش هیجانی چیست ؟ هوش هیجانی در مدیریت ، کاربرد هوش هیجانی ،مثال هایی برای هوش هیجانی،تقویت هوش هیجانی،مولفه های هوش هیجانی

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره آموزشی هوش هیجانی

  1. هوش هیجانی به زبان ساده
  2. هوش هیجانی چیست ؟
  3. مولفه های هوش هیجانی
  4. مثال هایی برای هوش هیجانی
  5. خودآگاهی
  6. باورهای مانع
  7. خود تنظیمی
  8. خود انگیختگی
  9. همدلی
  10. هنر گوش کردن
  11. هوش اجتماعی
  12. نتایج هوش هیجانی
  13. تست هوش هیجانی برای سنجش هوش هیجانی
  14. تقویت هیجانی
  15. معرفی منابع مطالعاتی بیشتر

دوره اموزش ساختن سازمان رویایی

در دوره آموزشی ساختن سازمان رویایی ، مهمترین نکات برای استخدام بهترین ها، نگهداری از نیروهای سازمانی، جلوگیری از ترک کار افراد شایسته و اخراج نیروهای مشکلدار ، بیان شده است.

هر نیرویی که از سازمان می رود، حدود ۱۰ برابر حقوقش به ما ضرر می زند !

یک استخدام و یا اخراج حرفه ای، آموختنی است و ما در این دوره مهمترین موارد را با هم مرور خواهیم کرد تا هزینه های شما کاهش یابد.

یک سازمان رویایی را تصور کنید. همه کارکنان خوب و خوش رو و پر انرژی… برای ساختن سازمان رویایی ، باید کارکنانی عالی داشته باشیم. باید بدانیم چطور بهترین ها را استخدام کنیم. چطور از آنها مراقبت کنیم و چطور از آنها خداحافظی کنیم.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره ساختن سازمان رویایی

سرفصل شناخت نسل جدید و نیازهایشان

سرفصلمصاحبه برای اولین بار ( سازمان های تازه کار )

سرفصلاستخدام برای آینده

سرفصلچرا آگهی استخدام ما به اندازه کافی جواب نمی دهد؟

سرفصلراهنمای نوشتن مزیت های بازاریابی سازمان ما

سرفصلده محل مناسب برای آگهی استخدام

سرفصلروشهای بررسی بهتر رزومه ها

سرفصلخطاهای مصاحبه و راههای جلوگیری

سرفصلبیان تکنیک های کاربردی ( مثلاً راجع به پرسیدن سوالات مفید )

سرفصلچهارنوع مصاحبه

سرفصلزبان بدن در مصاحبه

سرفصلانواع سوال

سرفصلمصاحبه در دیگر کشورها

سرفصلنمونه سوالاتی برای مصاحبه استخدامی

سرفصلنمونه سوالاتی برای ارزیابی رضایت همکاران فعلی

سرفصلنمونه سوالاتی برای پیشگیری از ترک سازمان

سرفصلنمونه سوالاتی برای ارزیابی تعهد به سازمان

سرفصلمذاکره حقوق

سرفصلنحوه گرفتن اطلاعات درست از کارفرماهای قبلی

سرفصلهشت نفری که نباید استخدام کنیم

سرفصلانگیزه دادن به پرسنل

سرفصلدو سوال اصلی یک مدیر توانمند

سرفصلدو لحظه دشوار در زندگی کاری افراد

سرفصلعواملی که باعث رضایت و نارضایتی پرسنل می شود

سرفصلروش تشخیص بی انگیزگی یا بی کفایتی کارمندان

سرفصلروشهای بالابردن هزینه های ترک کار

سرفصلعوامل موثر بر تصمیم بین ماندن و رفتن پرسنل

سرفصلشناسایی افرادی که باید زودتر از سازمان بروند

سرفصلراهنمای اخراج حرفه ای و کم استرس تر

سرفصلروش برخورد با کارمندان بومرنگی

دوره اموزش تفکر و تکنیک های گفتگو

پرورش مهارتهای فکری ، پایه ای ترین مهارتی است که ما در عصر حاضر به آن نیاز داریم. در این دوره به شش کلاه تفکر می پردازیم که یکی از مهارت های فکری است.

با استفاده از مباحث این دوره آموزشی انتظار داریم:

  • کاهش زمان در جلسات و گفتگوها را شاهد باشیم.
  • افزایش بهره وری در جلسات فکری را به شکل کاربری مشاهده کنیم.
  • روشی اجرایی برای انجام بحث های بدون تنش و سازنده بین اعضای تیم داشته باشیم.
  • برای رسیدن به نتیجه و خروجی برای عمل از جلسه های گفتگو روشی عملی و آزموده شده را بشناسیم.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره آموزشی تفکر و تکنیک های گفتگو

  1. چطور بهتر فکر کنیم؟
  2. چطور ذهن را تقویت کنیم؟
  3. سوپر مهارت سال ۲۰۲۰
  4. تفکر همسو
  5. تفکر جانبی چیست ؟
  6. شش کلاه تفکر برای مدیران
  7. شش کلاه تفکر در فضای کار
  8. شش کلاه تفکر به شکل خلاصه
  9. جزییات بیشتر در مورد تکنیک شش کلاه تفکر
  10. قوانین کاربردی- بخش اول
  11. قوانین کاربردی – بخش دوم
  12. اشتباهات رایج در استفاده از این تکنیک

دوره اموزش صفر تا صد اینستاگرام

آموزش صفر تا صد اینستاگرام ؛ همگی در یکجا + گام به گام
برای تمام کسانی که می خواهند از این بستر عالی برای توسعه و رشد کسب و کار شان استفاده کنند.

اینستاگرام، پر طرفدارترین شبکه اجتماعی در میان مردم ایران است.

بیش از ۵۰ درصد مردم در ایران از اینستاگرام استفاده می‌کنند و این یعنی یک بازار بزرگ.
بازاری که مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان، می‌توانید از آن به شکلی هوشمندانه استفاده کنند.

در این دوره آموزشی از صفر تا صد اینستاگرام آموزش داده شده است.
حتی اگر تا به حال از اینستاگرام استفاده نمی‌کردید، با استفاده از مطالبی که در این دوره آمده است می‌توانید از اینستاگرام به عنوان یک ابزار قوی برای بازاریابی، برندینگ و فروش استفاده کنید.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

دوره اموزش مقابله و خداحافظی با تنبلی و تعلل

ولی اگر شما هم از این وضعیت اهمال‌کاری، تنبلی و تعلل خسته شدید، ما یک راه‌حل واقعی و کاربردی برایتان داریم!

راه‌حلی که اگر تنبلی نکنید (!) و محتوایش را ببینید، قطعاً به شما کمک می‌کند تا دیگر تنبل نباشید.

ربات سیگنال دهی بورس - اندیکاتور تحلیلگر با استراتژی نوسانگیری حرفه ای جدید
بیشتر بخوانید

 

به دوره آموزشی « خداحافظی با تنبلی و تعلل » خوش آمدید.

 

فرهنگ معین بیان می‌کند که « تعلل » به معنی درنگ‌کردن و بهانه‌آوردن است.

در ۱۶ فایل ویدیویی، با زبانی ساده و در زمان ۳ ساعت و ۱۶ دقیقه، توضیحات کافی و روش خداحافظی با تنبلی و تعلل را گفته‌ایم:

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل‌های دوره خداحافظی با تنبلی و تعلل

۱ – ساختار مغز و آشنایی با ریشه تصمیمات آن
۲ – انتخاب و تصمیم‌گیری
۳ – اهرم رنج و لذت
۴ – چرا کارهایی که می‌دانم درست است را انجام نمی‌دهم؟
۵ – در مغز ما چه اتفاقی می‌افتد که تعلل می‌کنیم؟
۶ – منطقه امن و راحتی (پناهگاه مغز)
۷ – مدیریت و شارژ ۴ منبع انرژی مهم ما
۸ – راه تغییر احساس بد در ما
۹ – پیدا کردن ریشه تعلل‌ها (روشی ساده و کاربردی)
۱۰ – خلاصه و جمع‌بندی تعلل (نقشه راه)
۱۱ – عادت‌ها (تعریف، دلایل ایجاد)
۱۲ – چطور معتاد شدیم؟
۱۳ – چطور ترک کنیم؟
۱۴ – روش ساخت رفتار و عادت‌های جدید
۱۵ – رویای شخصی و ایکیگای
۱۶ – تبدیل رویا به برنامه قابل اجرا با متد SMART

دوره اموزش قیف فروش و نمودار فروش

  • چطور بیشتر و بی‌دردسر بفروشم؟
  • فروشنده‌های موفق از چه روشی استفاده می‌کنند؟
  • چطور هیچ‌وقت در فرایند فروش، نه نشنوم؟
  • چطور این همه محصولی که روی دستمان مانده را بفروشم؟
  • محصول ما که خوب است، پس چرا فروش نمی‌رود؟
  • کاش میشد فرایند فروش را خودکار کرد!

 

اگر شما هم این سوالات و دغدغه‌ها را دارید، جای درستی هستید. ما یک راه حل برایتان داریم:

دوره آموزشی قیف فروش

در دوره « قیف فروش » با روشی آشنا می‌شویم که فروشندگان حرفه‌ای برای فروش محصولات و خدماتشان از آنها استفاده می‌کنند.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره قیف فروش

  • قیف فروش چیه؟
  • بررسی موارد درگیر در فرایند فروش
  • فرمول فروش
  • چرا قیف فروش؟
  • کار اصلی قیف فروش
  • بخش‌های مختلف و روش کار قیف فروش
  • سه مدل تبدیل مشتری گذری به خریدار
  • بررسی مدل جاف
  • انواع اعتماد + راه‌های جلب اعتماد
  • کپی رایتینگ
  • پیشنهاد ردنشدنی
  • روش ساخت قیف + ابزارهای آنلاین و آفلاین
  • چطور برای فروش بیشتر، قیف‌های بهتری بسازیم؟
  • نرخ تبدیل
  • سناریو
  • غربالگری
  • ارزیابی
  • سوالات تصمیم‌ساز
  • بعد از قیف فروش

دوره اموزش تولید محتوا برای سایت و رسانه های اجتماعی

تولید محتوای خوب و حرفه ای، یکی از دغدغه های همیشگی مدیران سایت به حساب می آید. خیلی وقت ها از فرد دیگری کمک گرفته می شود تا محتوای خوبی تولید کند ولی بازهم نتیجه، رضایتبخش نیست.
ما در دوره آموزش تولید محتوا برای سایت ، همه مواردی که برای تولید یک محتوای ارزشمند نیاز دارید را یکجا بیان کرده ایم.

از شناخت مخاطب و نوشتن استراتژی شروع کرده ایم و بعد، انواع محتوای مناسب برای رسانه های مختلف را بررسی کرده ایم و بصورت عملی، روشهای تولید محتوا را بیان نموده ایم.

اگر بخواهید برای سایت و رسانه های اجتماعی تان محتوای ارزشمندی تولید کنید، متوجه خواهید شد که کار راحتی هم نیست ! ما در پکیج « آموزش تولید محتوا برای سایت » مراحل مختلف تولید یک محتوای ارزشمند را بصورت عملی به شما آموزش داده ایم.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره اموزش تولید محتوا

چرا محتوا ؟

داستان محتوا

سایت یا رسانه های اجتماعی ؟

نوشتن بهتر ِ صفحه درباره ما

استراتژی محتوا + فایل الگوی نوشتن

شناخت پرسونای مخاطب + فایل الگوی نوشتن

نکات مهم در مورد درست کردن عکس نوشته + نمایش عملی

نکات مهم در ایجاد تصاویری هماهنگ و جذاب تر

نکات مهم در مورد درست کردن فایل صوتی + نمایش عملی

چرا و چطور باید از ویدیو استفاده کنیم ؟

نحوه به اشتراک گذاری فایلهای ویدیویی

توضیحاتی در مورد موشن گرافیک + معرفی ابزارهای سازنده

توضیحاتی در مورد اینفوگرافیک + معرفی سایت های کمکی + قالبهای آماده برای اینفوگرافیک

راهنمای اندازه سایز تصاویر در رسانه های اجتماعی مختلف

کپی رایتینگ

چه چیزی بنویسم ؟

چطور یک مطلب اثرگذار تر بنویسم + جزوه

نحوه استفاده حرفه ای از کوتاه کننده های لینک

آشنایی با یک سرویس حرفه ای برای انتشار اخبار رسمی ما

نحوه ایجاد فکس + معرفی سرویس فکس اینترنتی

روابط عمومی مدرن چیست و به چه کار ما می آید ؟

معرفی جعبه ابزار بازاریابی اینترنتی

راهنمای ایجاد تقویم تولید محتوا

دوره اموزش تدریس انلاین [ چگونه استاد آنلاین شویم ]

شما می‌توانید دانش‌تان را بصورت حضوری آموزش دهید.

در این صورت، انرژی زیادی باید صرف کنید و فقط تعداد محدودی می‌توانند از آموزش‌های شما بهره‌مند شوند.

اما یک راه دیگر هم دارد. می‌توانید آموزش‌هایتان را بصورت غیرحضوری (آنلاین / آفلاین) ارائه دهید.

در این صورت، می‌توانید آموزش‌هایتان را فقط یکبار تولید کرده و افراد خیلی بیشتری، بارها از آن استفاده کنند.

بنابراین حتی می‌توانید:

در خواب هم پول در بیاورید؛ آن هم با دانشجویان بیشتری نسبت به دوره‌های حضوری!

 

اگر شما هم دوست دارید که به جمع اساتید و مدرسین غیرحضوری بپیوندید، این دوره مناسب شماست.

در این دوره، پشت صحنه کار تولید دوره‌های آموزشی غیرحضوری را آموزش می‌دهیم.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره اموزش تدریس انلاین

  1. راهکار عملی برای نوشتن طرح درس
  2. نکات مهم برای کشیدن نقشه ذهنی
  3. نکاتی برای ساختن اسلایدهای تاثیرگذار و حرفه‌ای
  4. ویرایش تصویر (نکات مهم + معرفی ابزار + کار با نرم‌افزار)
  5. ویرایش صدا (نکات مهم + معرفی ابزار + کار با نرم‌افزار)
  6. ضبط و تدوین فیلم (معرفی نرم‌افزار + روش کار)
  7. معرفی سیستم‌های برگزاری وبینار در ایران
  8. ملاک‌های انتخاب سیستم وبینار
  9. روش کار با سیستم‌های وبیناری
  10. بررسی خدمات‌دهنده‌های ایرانی
  11. نکات حیاتی برای برگزاری وبینار
  12. یک سطح بالاتر و حرفه‌ای تر
  13. مراحل بعد از آموزش (انتشار / فروش)
در 30 روز سایز سینه خود را 2 برابر کنید [ دوره اموزش افزایش سایز سینه ]
بیشتر بخوانید

دوره اموزش استراتژی های هک رشد ( افزایش فروش )

هک رشد از مباحث فوق العاده جدید و در عین حال کاربردی است که هر کسب و کاری، به آن نیاز دارد.

هک رشد، به معنی سرعت بخشیدن به فرایند رشد است؛ رشد سریع در جذب مخاطب، رشد فروش، رشد کسب درآمد و …

در یک دوره آموزشی ۳.۵ ساعته، با زبانی ساده و قابل پیاده سازی در کسب و کارهای ایرانی، به مبحث مهم و جدید هک رشد پرداخته ایم.

این محصول، به صورت دانلودی ارائه می‌شود و بلافاصله بعد از پرداخت، قابل دانلود یا مشاهده خواهد بود.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره استراتژی های هک رشد

  • بررسی تغییرات اخیر در فضای کسب و کار
  • بررسی راه حل مواجهه با تغییرات
  • تعریفی ساده از هک رشد
  • بررسی مثالهای کاربردی، جهانی و ایرانی از هک رشد
  • بررسی مرحله به مرحله هک رشد
  • بررسی قیف هک رشد
  • روش تعیین اهداف، اهرم ها و فرمول رشد
  • توضیحات مهمی در مورد ساختن تیم هک رشد
  • بررسی چالشها و راهکارهای تیم هک رشد
  • نکات مهمی در مورد تطبیق محصول و بازار
  • روش کشف لحظه «آها» در محصول و خدمات ما
  • چند سوال برای نظرسنجی از مخاطبان
  • روش های جمع آوری و تحلیل اطلاعات اولیه + معرفی ابزارها
  • نکاتی در مورد نحوه ارائه اطلاعات + معرفی ابزار
  • آشنایی با مهمترین ابزار و موتور محرک هک رشد + معرفی ابزار
  • بررسی یک تکنیک ساده برای ایده پردازی در فرایند هک رشد
  • فرمول و روش کاربردی اولویت بندی ایده های هک رشد
  • روش های نوشتن عناوین جذاب تر برای مخاطبان
  • روش اولویت بندی کانال های توزیع و انتشار تبلیغات
  • معرفی روش هک ویروسی
  • روش آزمایش کردن ایده های مرتبط با هک رشد
  • تکنیک های تحلیل شرایط آزمایش های هک رشد
  • روش فعال کردن مشتریان خاموش + موانع فعالسازی
  • روش درگیر کردن مخاطبان با خدمات و محصولات ما
  • بررسی فرمول رفتار مخاطبان و تطبیق آن با محصولات و خدمات ما
  • بررسی نرخ تبدیل
  • تکنیکی که باعث می شود مخاطبان به استفاده از محصولات ما عادت کنند!
  • روش فروش بیشتر به یک مشتری
  • روش فروش محصولات گرانتر به یک مشتری
  • جمع بندی

دوره اموزش تکنیک های ایده پردازی

این دوره، تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که خلاقیت و ایده پردازی شما را افزایش می دهد.

روشها و منابعی کاملا کاربردی برای یافتن و کشف ایده های عالی و پولساز را خواهید شناخت و با ابزارهایی آشنا می شوید که به شما کمک می کند بهتر و قوی تر از گذشته فکر کنید.

شما با دیدن این دوره آموزشی و استفاده از نکات عملی و کاربردی آن، مهارت یافتن ایده های پولساز و کاربردی را بیش از گذشته خواهید داشت.

این دوره، تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که خلاقیت و ایده پردازی شما را افزایش می دهد.

بدون ایده های تازه کسب وکار شما خواهد مرد !

بدون ایده ی خوب هم یک کسب وکار خوب نمی تواند متولد شود !

بنابر این هیچ فرقی ندارد که شما در کجای مسیر کسب و کارتان هستید . در ابتدای مسیر یا میانه ی مسیر . به هر حال شما نیاز دارید :

بدانید که چطور میتوانید ایده های عالی و پولساز را بیابید .

چطور ایده هایی که به ذهنتان رسیده است را ارزیابی کنید

و چطور بازار و مشتریان و ایده های موجود دربازار را بخوبی رصد کنید.

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل تکنیک های ایده پردازی

  • چطور ایده های عالی و پولساز پیدا کنیم ؟
  • ایده های خوب کجا هستند؟
  • ایده آغازین ، ایده های نجات و توسعه کسب وکار
  • چطور بازار هدف مناسب پیدا کنم ؟
  • فرمول ایده یابی
  • ابزارهای خلاقیت – تکنیک های حل مساله
  • روش یافتن راهکار
  • موضوعات پولساز
  • ایده یابی
  • چطور  از ایده های دیگران استفاده کنیم؟
  • چطور از سایتهای دیگر ایده بگیریم؟
  • چطور از ایده های خوب  موجود مطلع شویم؟
  • ۵ راه عالی برای یافتن ایده شما !
  • تکنیک های ایده پردازی ،شش کلاه تفکر
  • تکنیک ایده یابی ، سوژه کانونی
  • تکنیک ایده پردازی – TRIZ
  • معرفی ابزارهای آنلاین یافتن ایده های جدید عالی و پولساز
  • معرفی ابزارهای آنلاین شناسایی موقعیت بازارهای هدف
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایده یابی و تحقیقات بازار
  • ارزیابی و تحلیل رقبا
  • پرسونای مشتری
  • چک لیست ارزیابی ایده

دوره اموزش نسل جدید مارکتینگ 4

مارکتنینگ ۴.۰ ، نسل جدید بازاریابی پاسخ به جامعه ای ایست که از تبلیغات بسیار خسته شده است .  حوصله تبلیغات هجومی ندارد و دیگر همچون گذشته تصمیم به خرید نمی گیرد !

باوجود آنکه از معرفی بازاریابی نسل سوم فلیپ کاتلر چندان نگذشته است ، با هوشمندی بسیار شرایط تغییر جامعه را بخوبی درک کرده است و نسل جدیدی از بازاریابی را به علاقمندان مباحث بازاریابی و فروش عرضه کرده است .

لینک دانلود اموزش و ورود به دوره

سرفصل های دوره نسل جدید مارکتینگ

  • معرفی مارکتینگ ۴، نسلی جدید از بازاریابی
  • نسل‌های قبلی بازاریابی
  • انقلاب صنعتی چهارم
  • تحول بازاریابی
  • روند کلی کسب‌وکار
  • معیارهای بخش‌بندی بازار
  • رفتار حرفه‌ای در رسانه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی محتوایی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام
  • حرکت از بازاریابی سنتی به سمت دیجیتال
  • مشتری شگفت‌زده شده
  • قیف بازاریابی
  • خلاصه و جمع‌بندی

به زودی دوره های دیگر اموزش مارکتینک افزوده خواهند شد منتظر باشید

.


.

.

مطالب زیر را حتما بخوانید

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات