در این دوره یاد خواهیم گرفت که چگونه محصولات را قیمت گذاری کنیم و دریابیم که چه قیمتی در خور محصول ما می باشد . مدلهای نوین قیمت گذاری را اموزش و برسی میکنیم همچنین نحوه تخفیف گذاری بر روی محصولات را یاد خواهیم گرفت که چه موقع و چه مقدار باید بر روی محصولات تخفیف بزارین و مدلهای تخفیف گذاری را با هم برسی خواهیم کرد .
دوره اموزش قیمت گذاری و تخفیف دهی بر روی محصولات اینترنتی جامع ترین دوره در رابطه با قیمت گذاری و تخفیف دهی محصولات است چرا که مدلهای نوین و ICT محور کشف قیمت، هنوز یا به ایران نیامده و یا عمومی نشده است. مدلهای مورد بحث در این وبینار بر بستر WEB2 (که الان از آن استفاده می کنیم) و WEB3 (که به زودی به کارش خواهیم گرفت) بنا شده اند.
لینک دانلود اموزش و ورود به دوره
روند های و استراتژیهای قیمت مورد برسی در این دوره
- مدلهای خلاقانه قیمتگذاری مبتنی بر “پلتفرمهای چندوجهی” و “رایگان”
- حراجیهای اینترنتی معکوس و تعیین تخفیف توسط مشتریان
- مدلهای دیجیتال کشف قیمت مبتنی بر خزش اسپایدرها، داده کاوی اینترنتی و IOE
این مدلها در کشورهای پیشرفته استفاده میشوند و در ایران کمتر استفاده می شوند و مدیران ایرانی شرکت کننده در این برنامه زودتر و بیشتر از بقیه از آنها مطلع می شوند.
سرفصل های دوره اموزش قیمت گذاری و تخفیف دهی
- مهندسی قیمتگذاری رایگان (پلت فرمهای چندوجهی، مدلهای Freemium، طعمه و شکار، نزولی و …)
- حراجیهای اینترنتی معکوس و تخفیفگذاری مشتری محور (NYP,PWYW,PWYC)
- مدلهای دیجیتال کشف قیمت (خزش اسپایدرها در وب، Data Mining و حراجیهای معکوس)
- آشنایی با فناوریIBeacon و سایر روندهای جدید و مبتنی بر IOT و IOE در قیمتگذاری
- مثالها و مطالعات موردی از شرکتهای مطرح ایران و جهان
- پرسش و پاسخ و جمع بندی
جزییات دوره قیمت گذاری و تخفیف دهی بر روی محصولات و خدمات
لینک دانلود اموزش و ورود به دوره
.
.
.